ПОНЯТИЯ И ОПРЕДЕЛЕНИЯ:
Настоящите правила използват следните основни понятия:
ЛУКОЙЛ – „ЛУКОЙЛ България” ЕООД.
Програмата „ЛУКОЙЛ Клуб“ – Програма, в която участниците имат възможност при покупка с карта „ЛУКОЙЛ Клуб“ на горива и/или изрично посочени стоки в мини-маркетите от веригата бензиностанции ЛУКОЙЛ да събират точки и да ги използват за покупка на стоки в мини-маркетите от веригата бензиностанции ЛУКОЙЛ. В рамките на Програмата ЛУКОЙЛ по свое усмотрение може за определен период или на постоянна база да предостави възможност за ползване на директни отстъпки от цените и/или възможност за покупки на преференциални цени или да предостави възможност за получаване на други промоционални условия, включително специални оферти.
Организатор – „ЛУКОЙЛ България“ ЕООД.
Участници – пълнолетни физически лица, които използват физическа карта „ЛУКОЙЛ Клуб“ или използват дигитална карта „ЛУКОЙЛ Клуб“, регистрирана с потребителски профил в мобилното приложение „ЛУКОЙЛ Клуб“.
Награда – бонус, който участник получава според своята активност в Програмата „ЛУКОЙЛ Клуб“.
Уникален идентификатор на Участник – номерът от 19 цифри, отпечатан на лицевата страна на физическата карта „ЛУКОЙЛ Клуб“, съответно наличен в потребителския профил в мобилното приложение „ЛУКОЙЛ Клуб“.
Карта – пластмасова физическа карта „ЛУКОЙЛ Клуб“ с магнитна лента или дигитална карта, представляваща персонален профил на участника в мобилното приложение „Lukoil Club Bulgaria“ (за платформи Android, iOS и Huawei).
Мобилно приложение „ЛУКОЙЛ Клуб“ – софтуер на мобилно приложение, проектиран и разработен за смартфони и таблети, с цел използването му за участие в Програмата. Всеки участник по всяко време може без заплащане да регистрира свой профил в мобилното приложение „ЛУКОЙЛ Клуб“, като използва смартфон или таблет.
Мобилното приложение „ЛУКОЙЛ Клуб“ е собственост на Организатора, достъпно е безплатно и може да бъде инсталирано на смартфони, таблети, като го изберете/изтеглите от Apple App Store, Google Play Store и/или Huawei App Gallery.
Инсталирането и използването на Приложението Lukoil Club Bulgaria изисква достъп на устройството на участника до Интернет (чрез мобилна връзка за данни, безжичен интернет или по друг начин). Разходите поддържане на мобилна връзка се понасят от участника и зависят от договора между участника и неговия доставчик на интернет услуги.
С цел да направи мобилното приложение по-функционално, по-лесно за използване и по-стабилно, Организаторът ще разработва нови версии и ще прави други промени в мобилното приложение.
Физическите и електронните карти, които участват в Програмата, са следните:
За избягване на съмнение, други физически карти извън изобразените тук пластмасови и електронни карти „ЛУКОЙЛ Клуб“ не участват в Програмата. Включително в Програмата не участват издадени от „ЛУКОЙЛ България“ ЕООД карти от други типове – например фирмени карти за отложено плащане, карти от банки-партньори, карти на пенсионни дружества ПОАД „ЦКБ-Сила“, ПОК „Съгласиe“, карти на фен-клубове, ко-брандирани карти и т.н.
Участието в Програмата „ЛУКОЙЛ Клуб“ е персонално и е възможно само за физически лица. Участникът в Програмата „ЛУКОЙЛ Клуб“ закупува стоки и услуги с незабавно плащане.
Сметка на картата (физическа или дигитална) – Данни за наличните точки по картата.
Tочки– Tочките по карта „ЛУКОЙЛ Клуб“ в съответствие с настоящите Правила имат равностойност в български лева и могат да бъдат използвани за заплащане на стоки в мини-маркетите на обектите от веригата на Организатора. Точките не могат да се използват при покупка на горива. Точки се натрупват по притежаваната от съответния участник карта „ЛУКОЙЛ Клуб“ по време на изпълнението на Програмата. Точките се остойностяват в български лева в съответствие с условията на Програмата. Организаторът, по свое усмотрение, има право да променя: условията за получаване и броя на точките; остойностяването на точките в парична единица; стоките и услугите, които могат да се закупуват с използване на точки; бензиностанциите, които участват в Програмата, за което клиентите/участниците се уведомяват на сайта club.lukoil.bg . При деактивиране на клиентския профил на участника в мобилното приложение, включително когато участникът е сторил това, точките се заличават без Организаторът да дължи каквото и да е обезщетение. Всички актуални промени се оповестяват на сайта club.lukoil.bg и в мобилното приложение Lukoil Club Bulgaria.
Комуникация за лоялна програма – информация за приложимите отстъпки, баланса на точките, натрупването, използването и периода на валидността на точките, специални оферти, свързани с покупки на горива и стоки, промени в официалните правила на програмата за лоялност и други подобни.
Търговски съобщения – съобщения, съдържащи информация за действащи промоции, продукти и оферти, валидни за бензиностанции ЛУКОЙЛ.
1. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОГРАМАТА „ЛУКОЙЛ Клуб“
1.1. В Програмата може да участва всяко дееспособно пълнолетно физическо лице, което използва активирана на свое име физическа или дигитална карта „ЛУКОЙЛ Клуб“ за извършване на покупки в бензиностанциите от веригата Лукойл. В Програмата участват и карти, които са заварени и които все още не са активирани на името на участника. Участниците, които ползват нерегистрирани карти, не могат да се възползват от специални предложения, участие в промоции и други подобни активности.
1.2. Клиентите, използващи при покупки във веригата Лукойл своя профил в мобилното приложение, биха могли да се възползват от специални възможности, които Организаторът предоставя само към такива потребители, като например участие в промоции, специални предложения и т.н. Във всеки момент ползвателят на физическа карта може безплатно да регистрира своя профил в мобилното приложение и да се възползва от специалните възможности.
1.3. При покупка на горива в бензиностанции ЛУКОЙЛ с използване на физическа или дигитална карта „ЛУКОЙЛ Клуб“, участникът ползва отстъпки от цените на горивата и/или други промоционални условия. Конкретните отстъпки/промоционални условия се определят едностранно от ЛУКОЙЛ, подлежат на промяна по всяко време и се обявяват по подходящ начин на съответните бензиностанции, сайта club.lukoil.bg и в мобилното приложение. Към настоящия момент, базовите отстъпки от цените на горивата са следните: 5 ст./л за светли горива, 3 ст./л за LPG (газ пропан-бутан)/килограм метан, 5 ст./л за премиум (ЕКТО) горива. ЛУКОЙЛ си запазва правото да предоставя преференциални отстъпки за някои групи свои клиенти.
1.4. При покупка на горива във верига бензиностанции ЛУКОЙЛ с използване на физическа или дигитална карта „ЛУКОЙЛ Клуб“ се начисляват точки на база литрите заредено гориво (при метан – килограмите), както следва:
1.4.1. 7 точки за всеки литър висок клас ЛУКОЙЛ гориво (ЕСТО 100, ЕСТО Diesel, ЕСТО 95)
1.4.2. 3 точки за всеки литър стандартно ЛУКОЙЛ гориво (А95Н и Супер Дизел)
1.4.3. 2 точки за всеки литър LPG (газ пропан-бутан)/килограм метан
Примери:
А) При закупени 10,45 литра Супер Дизел с карта „ЛУКОЙЛ Клуб“, се начисляват 10 литра х 3точки/литър =30 точки.
Б) При закупени 10,97 литра Супер Дизел с карта „ЛУКОЙЛ Клуб“, се начисляват 11 литра х 3точки/литър =33точки.
1.5. При покупка с използване на физическа или дигитална карта „ЛУКОЙЛ Клуб“ на стоки в мини-маркетите от верига бензиностанции ЛУКОЙЛ (с изключение на лотарийни билети, винетни стикери и тютюневи изделия), на участника се начислява по 1 точка за всеки 2 лева, изразходвани в рамките на една покупка, отразена на 1 касова бележка.
Пример:
При закупуване с карта „ЛУКОЙЛ клуб“ на стоки, отговарящи на условията за начисляване на точки, на стойност 10 лв. клиентът получава 5 точки, при стойност от 7,50 лв. – получава 3 точки.
1.6. Организаторът начислява допълнителни точки, съобразени с активността на участниците в Програмата “ЛУКОЙЛ Клуб” според достигнато ниво в рамките на календарен месец. Точките за изтеклия месец се начисляват в профила на участника до 5-то число на следващия месец. Програмата “ЛУКОЙЛ Клуб” има четири нива – Бронз, Сребро, Злато и Премиум. Преминаването от едно ниво в следващо зависи от броя на покупките/транзакциите със съответната карта „ЛУКОЙЛ Клуб“ в един календарен месец, използването на дигитална карта в мобилното приложение за извършване на покупките, изпратена оценка чрез Мобилното приложение, закупуване на гореща напитка. Нивата и съответните начислени точки за тях са както следва:
Бронз: В рамките на календарния месец, участникът е извършил само една покупка с използване на физическа или дигитална карта „ЛУКОЙЛ Клуб“. Участникът ниво Бронз не получава точки за изтеклия месец;
Сребро: В рамките на календарния месец, участникът е извършил поне две покупки с използване на дигитална карта „ЛУКОЙЛ Клуб“, най-малко една от които е покупка на топла напитка/кафе. Участникът ниво Сребро получава 50 точки за активността си през изтеклия месец;
Злато: В рамките на календарния месец, участникът е извършил поне десет покупки с използване на дигитална карта „ЛУКОЙЛ Клуб“, най-малко една от които е топла напитка/кафе. Също така участникът следва да е поставил в своя профил в мобилното приложение поне една оценка от посещение на бензиностанция от веригата Лукойл. Участникът ниво Злато получава 200 точки за изтеклия месец;
Премиум: В рамките на календарния месец, участникът е извършил поне петнадесет покупки с използване на дигитална карта „ЛУКОЙЛ Клуб“, най-малко една от които е топла напитка/кафе. Също така участникът следва да е поставил от своя профил в мобилното приложение поне една оценка от посещение на бензиностанция от веригата Лукойл. Участникът ниво Премиум получава 500 точки за изтеклия месец.
1.6.1. Видовете топли напитки, които участват в условието за преминаване в по-горно ниво са: Участващи търговски артикули са всички видове кафе напитки (по-долу за краткост „кафе напитки“), предлагани в бензиностанциите от веригата ЛУКОЙЛ, включително: Кафе, Безкофеиново кафе, Капучино, Безкофеиново капучино, Кафе доза, Капучино доза, Разтворимо кафе Nescafe, Безкофкофеиново кафе с мляко, Кафе с мляко, Двойно еспресо, Двойно безкофеиново еспресо, Кафе с мляко доза, Двойно кафе (2бр. дози), Кафе с мляко, Безкофеиново кафе с мляко, Студено фредо еспресо, Мокачино, Мляко с Nescafe, Nescafe 3 в 1, Черно Фрапе, Бяло Фрапе, Flat White/ лате еспресо, Студено фредо капучино, Латета и капучина с различни вкусове, Мляко с нес кафе.
1.7. Организаторът има право да дава по своя преценка допълнителни точки при определени поводи, като например: при извършването на първата транзакция с гориво на Участник в рамките на Програмата или в случай че Участник успешно покани друг нов Участник и други, като във всеки случай точният брой точки за тези специални поводи, приложими към дадения момент, се обявяват от Организатора чрез профила на участника в мобилното приложение “ЛУКОЙЛ Клуб”.
1.8. Организаторът по свое усмотрение може по всяко време да изключи или добави дни и часове, в които се начисляват допълнителни точки и/или се предоставят отстъпки (и/или други промоционални условия) при покупки на горива и на стоки; да определи обекти, на които не се предоставят определени промоционални условия; да определи обекти, на които се начисляват повече точки/предоставят се по-големи отстъпки в сравнение с останалите; или да определи други промоционални цени и/или условия при ползването на картата, за което клиентите ще се уведомяват на сайта club.lukoil.bg и в своите профили в мобилното приложение “ЛУКОЙЛ Клуб”.
1.9. Една карта (физическа и/или дигитална) „ЛУКОЙЛ Клуб“ не може да бъде използвана на един и същи обект за покупка на горива в рамките на 12 часа за повече от 2 пъти, считано от часа на първата транзакция с гориво.
1.10. В Програмата участват всички бензиностанции от веригата бензиностанции ЛУКОЙЛ. Когато Програмата не действа на една и/или няколко от бензиностанции ЛУКОЙЛ, тази информация се публикува на тези бензиностанции на специални информационни плакати в непосредствена близост до бензиноколонките и изрично се оповестява на сайта club.lukoil.bg.
1.11. Участниците могат да правят проверка за броя на наличните, натрупаните, използваните или анулирани точки във всяка една бензиностанция, участваща в Програмата, на издадения при покупката касов бон и в своя личен профил (акаунт) в мобилното приложение “ЛУКОЙЛ Клуб”.
2. СРОК НА УСЛОВИЯТА НА ПРОГРАМАТА
2.1. Програмата е в сила от 01.02.2025 г. до 31.12.2026 г. (включително). Конкретните ценови/промоционални условия на Програмата се определят от Лукойл и се обявяват на сайта club.lukoil.bg и в мобилното приложение “ЛУКОЙЛ Клуб”.
2.2. Организаторът има право да изменя, ограничава или разширява настоящите условия на Програмата по свое усмотрение, за което уведомява клиентите/участниците, като поставя незабавно изменените условия на сайта club.lukoil.bg и в мобилното приложение “ЛУКОЙЛ Клуб”.
2.3. Организаторът си оставя правото да определи нов период на действие и/или да прекрати Програмата, за което уведомява участниците, като поставя незабавно изменените условия на сайта club.lukoil.bg и в мобилното приложение “ЛУКОЙЛ Клуб”.
2.4. Измененията/новите условия/прекратяването на Програмата влизат в сила, считано от посочената от Организатора дата.
3. НАЧИСЛЯВАНЕ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА ТОЧКИ
3.1. 1 (една) точка е равна на 0,01 български лева (1 стотинка) с включен ДДС. Стойността на точката или количеството точки, които се получават при съответна покупка, може да бъде изменяна едностранно от Организатора, за което той уведомява участниците чрез съобщение на сайта club.lukoil.bg и в мобилното приложение “ЛУКОЙЛ Клуб”. В случай на промяна на стойността на точките, тази промяна се прилага само по отношение на натрупаните точки от покупки след датата на промяната и не засяга стойността на точките, натрупани в профила на участника преди датата на промяната.
3.2. Точките могат да бъдат използвани от Участниците в Програмата за закупуване на определени от ЛУКОЙЛ стоки в мини-маркетите на бензиностанциите от веригата ЛУКОЙЛ. С точки не могат да бъдат закупувани горива. С точки не могат да бъдат закупувани лотарийни билети и винетни стикери. Сумата на използваните точки се приспада от цената на съответната покупка.
3.3. Точките не подлежат на изплащане в брой.
3.4. Точките не са универсално платежно средство и могат да бъдат използвани от участника изключително и единствено за покупка на определени от ЛУКОЙЛ стоки (с изключение на горива, лотарийни билети и винетни стикери) и услуги във веригата търговски обекти на Организатора, в съответствие с условията на настоящата Програма. За да бъдат използвани точки за плащане, Участникът трябва да се обърне към касиер на бензиностанцията. Точките могат да бъдат използвани само по искане и съгласие от страна на участника.
3.5. Броят на натрупаните точки от участник в Програмата (включително точките от текуща покупка) се отбелязват в касовия бон, на клиентския дисплей в касовата зона на бензиностанцията при всяка текуща покупка, както и в личния профил (акаунт) в мобилно приложение “ЛУКОЙЛ Клуб”. Може да отнеме техническо време (до 24 часа) натрупаните от конкретна покупка точки да се отразят/актуализират в профила на клиента в мобилното приложение или в акаунта му на сайта club.lukoil.bg.
3.6. Точките, натрупани от участника през текущата година, са валидни и могат да се използват до 31 декември на следващата година, след което неизползваните точки автоматично се анулират, без за това да се дължи обезщетение.
3.7. При заплащане на стоки/услуги с точки във веригата бензиностанции ЛУКОЙЛ, първо се използват точките, които са натрупани най-отдавна във времето.
3.8. При използване на точки при закупуване на стоки/услуги във веригата бензиностанции ЛУКОЙЛ чрез приложението ЛУКОЙЛ Клуб, инсталирано на мобилно устройство (мобилен телефон/таблет), клиентът ще може да извършва тази операция единствено от две доверени мобилни устройства, потвърдени чрез SMS. Ако клиент използва приложението ЛУКОЙЛ Клуб на друго мобилно устройство, което не е потвърдено като доверено, при използването на това мобилно устройство той ще може да се възползва от текущата отстъпка и да трупа точки, но няма да има възможност да използва натрупани точки при покупка на стоки/услуга.
3.9. Организаторът по своя преценка може да организира допълнителни краткосрочни кампании/промоции, в които да предоставя допълнителни точки, независимо и наред с точките, установени по-горе с тази Програма. Тези точки ще се използват при условията на настоящата програма, освен ако няма специални правила по отношение на тях, обявени допълнително.
3.10.Организаторът си запазва правото да променя асортимента на предлаганите продукти, за които могат да бъдат начислявани точки.
3.11.При възникване на въпроси, свързани с точност при начисляване на точки, Участникът има право да направи рекламация до Организатора на електронна поща club@lukoil.bg , като трябва да посочи име и фамилия, номера на клубната карта, както и да приложи копие на касов бон с начислени точки. Чрез изпращане на рекламация по реда на предходното изречение, Участникът дава съгласието си да получи отговор на електронната поща, от която е изпратена рекламацията.
3.12.В случай на техническа невъзможност да бъдат начислени и/или предоставени за ползване точки, натрупани от участника, по причини които са извън разумния контрол на Организатора (прекъсване на интернет връзка, технически проблеми при доставчик на IT услуга, обезпечаваща работата на Програмата и т.н.), Организаторът възстановява работата на Програмата и осигурява ползването на натрупаните точки в максимално кратък срок.
3.13.Организаторът може да променя по свое усмотрение списъка на предлаганите стоки, за които могат да бъдат използвани точки за плащане.
3.14.В случай на връщане на закупена стока в предвидените в закона случаи, използваните за покупката на стоката точки се връщат служебно по Картата на участника. Организаторът на Програмата си запазва правото да откаже на участника да получи и/или използва точки на бензиностанции, на които в момента на покупка има технически проблеми (няма връзка и т.н.). Участникът има право да използва натрупаните точки във всяка друга бензиностанция, която участва в Програмата.
3.15.В случай на загуба или кражба на Картата и с цел да се избегне неоторизирано от участника използване на точки, участникът трябва да се обади на безплатна Гореща линия 0800 20 220 и да съобщи на Организатора за факта на загуба или кражба на картата му. След блокиране и анулиране от Организатора на загубената/откраднатата карта „ЛУКОЙЛ Клуб“, за да може да използва натрупаните по блокираната карта точки, участникът има право да регистрира нова карта „ЛУКОЙЛ Клуб“ по реда и условията за регистрация и активиране на карта. Точките, които са били начислени по блокираната карта, се възстановяват по новата карта на Участника.
3.16.„ЛУКОЙЛ България” ЕООД не носи отговорност за евентуални неоторизирани действия с карта „ЛУКОЙЛ Клуб” в случай, че такава карта е загубена/открадната или използвана от трето лице, но не е била блокирана по сигнал на Участника (титуляр на Картата).
4. ДЕАКТИВИРАНЕ И ПРЕКРАТЯВАНЕ НА РЕГИСТРАЦИЯ В ПРОГРАМАТА ЛУКОЙЛ КЛУБ
4.1. Участникът има право да се оттегли от Програмата безплатно по всяко време, използвайки Приложението ЛУКОЙЛ Клуб, чрез функция "Изтрийте профила", чрез която се деактивира регистрацията в програмата ЛУКОЙЛ Клуб. Всеки Участник може да се оттегли от Програмата, като изпрати уведомление и на e-mail club@lukoil.bg . При деактивиране на физическа или дигитална карта, членството в Програмата и профилът на участника се анулират автоматично от датата на анулиране на регистрацията (включително възможността за използване на купони, ЛУКОЙЛ точки или други предимства, натрупвани чрез ЛУКОЙЛ картата). Профилът не може да бъде възстановен след деактивирането му.
4.2. Оттеглянето от Програмата включва отказ с незабавно действие и от всички предимства, получени в нея.
4.3. Участник, който иска да се откаже от Програмата, разбира и се съгласява, че искането му ще доведе до блокиране на профила в Приложението ЛУКОЙЛ Клуб и неговата физическа или дигиталната ЛУКОЙЛ карта, и до загуба на неизползваните натрупани точки и други предимства в неговия профил.
4.4. Организаторът има право да деактивира профила на Потребителя в следните случаи (включително, но не само):
4.4.1. Участникът не е използвал Приложението ЛУКОЙЛ Клуб повече от двадесет и четири (24) месеца (за неизползване се счита липсата на транзакции при използване на физическа или дигитална ЛУКОЙЛ карта);
4.4.2. Информацията, въведена от Участника по време на регистрацията, е въведена неточно;
4.4.3. Участникът е в нарушение на задълженията си съгласно Правилата и Условия за ползване на Приложението ЛУКОЙЛ Клуб;
4.4.4. В случаи на опити за измама.
4.5. Организаторът не предоставя на Участниците компенсация за придобитите предимства, които потребителите евентуално биха изгубили при деактивиране на регистрацията в Приложението ЛУКОЙЛ Клуб и оттегляне от Програмата (като натрупаните ЛУКОЙЛ точки, купони, ваучери, неизползвани специални оферти и предложения и други подобни, придобити в резултат на участието в Програмата и ползването на Приложението ЛУКОЙЛ Клуб).
4.6. Във всички случаи на деактивиране на карта, независимо от причините, довели до това, Организаторът изтрива и анонимизира профила на участника и изтрива личните му данни.
5. ТОЧКИ, ПОЛУЧЕНИ В ПРОТИВОРЕЧИЕ С ПРАВИЛАТА
5.1. Организаторът счита, че следните действия са извършени в противоречие с Правилата:
5.1.1. Закупуване и/или продажба и/или търговия, включително опит за търговия, с точки срещу пари или други материални ползи.
5.1.2. Погрешно или невярно попълнен регистрационен формуляр в Програмата.
5.1.3. Използване на физическа или дигиталната ЛУКОЙЛ карта, принадлежаща на друг Участник в Програмата.
5.1.4. Системно използване от Участник на физическа или дигитална ЛУКОЙЛ карта при транзакции, осигуряващи покупки на трети лица.
5.2. В горните случаи Организаторът има право да анулира съответната използвана карта и окончателно да изключи участника от Програмата.
5.3. Организаторът си запазва правото да запази личните данни на ползвателя на дигитална карта, блокирана от Организатора поради обявена загуба/кражба на смартфон/таблет, за период от 24 месеца с оглед възстановяването на правата на титуляра на профила. След изтичане на този срок, ако правата на титуляра на профила не са възстановени, картата се деактивира, а личните данни на участника се изтриват.
5.4. При установяване на използване на точки, получени по начин, несъвместим с настоящите Правила, Организаторът има право да предяви по съдебен ред претенции срещу съответния картодържател или потребител.
6. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ОРГАНИЗАТОРА
6.1. Организаторът има изключителни права върху управлението на Програмата и нейното функциониране. Той има право по всяко време да изменя и допълва списъка на бензиностанциите, които са включени в Програмата.
6.2.Организаторът има право по свое усмотрение и по всяко време да прекрати Програмата на един или на всички свои обекти, както и да внася промени в условията на Програмата (правила за изчисляването на точки; равностойност на точки, които се начисляват на картата при покупка; включване или изключване на стоки и услуги; определяне на специални цени, промяна на приложимите отстъпки и други), за което уведомява Участниците на Програмата на интернет сайта club.lukoil.bg и в мобилното приложение. Във връзка с горното, Организаторът не дължи на участниците в Програмата обезщетение, включително при едностранно анулиране на натрупани точки, които Участникът не е използвал.
6.3. Организаторът си запазва правото да даде писмен отговор на участника по спорни въпроси в рамките на 30 дни от датата на запитването от участника на Горещата линия или на електронната поща на Организатора.
6.4. С цел предоставяне на услуги по Програмата, Организаторът има право да ангажира трети страни при условие за спазване на правилата на Програмата и изискване за конфиденциалност.
6.5. Организаторът е задължен да води строг контрол върху отчетността за начисляването и използването на точки, натрупани по време на Програмата.
7.ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ НА УЧАСТНИЦИ
7.1.Организаторът на Програмата е администратор на лични данни по смисъла на ЗЗЛД и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г. (GDPR). Личните данни на Участници в Програмата се обработват в съответствие с въпросните нормативни актове и тези Правила.
7.2. Като администратор на лични данни, Организаторът осигурява необходимите организационни и технически мерки за защитата на личните данни, предоставени от Участниците.
7.3.Организаторът може да предостави лични данни на Участници в Програмата на трети лица единствено в посочените в тези Правила хипотези при наличие на съгласие на Участника или друго валидно правно основание по смисъла на ЗЗЛД и Регламент (ЕС) 2016/679.
8. ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ
8.1. Всяка физическа или дигитална карта „ЛУКОЙЛ Клуб” е собственост на ЛУКОЙЛ. Участниците в Програмата са ползватели на съответната карта. Те са длъжни да я използват при стриктно спазване на настоящите правила и другите публично оповестени условия за ползване.
8.2 . Картата „ЛУКОЙЛ Клуб” не може да се предоставя на друго лице и не може да се продава, търгува или предлага/прехвърля под друга форма. Единственото лице, което има право да използва картата, е Участникът в Програмата, активирал картата. В случай, че Организаторът открие нарушение на това условие или има основателно съмнение за нарушение на друго условие на Програмата, той има право незабавно да деактивира подозрителната карта, за което не дължи обезщетение.
8.3 . Настоящите Официални правила са достъпни на Интернет адрес club.lukoil.bg и в бензиностанции ЛУКОЙЛ за периода на Програмата. Повече информация може да бъде получена чрез Формата за контакт на уебсайта на Програмата, или на e-mail: club@lukoil.bg.
/ENGLISH VERSION/
OFFICIAL RULES
OF THE LUKOIL CLUB 2025-2026 PROGRAM
TERMS AND DEFINITIONS
These rules use the following main terms:
LUKOIL - Lukoil Bulgaria EOOD
Lukoil Club Program - a program in which when the participants purchase fuels and/or specific goods in the mini markets of the LUKOIL petrol stations with a LUKOIL Club card they can earn points and use them for purchases of goods in the mini markets of the LUKOIL petrol stations. Within the Program LUKOIL can determine at its discretion, for a specific period or permanently, to provide direct discount from the prices and/or opportunity to make purchases at preferential prices or to provide other preferential conditions, including special offers.
Organizer - Lukoil Bulgaria EOOD
Participants - individuals of legal age, using the LUKOIL Club physical card or the LUKOIL Club digital card, registered with a user account in the LUKOIL Club app.
Award - a bonus that a participant receives, depending on their activity in the LUKOIL Club Program.
Participant's unique ID - a 19-digit number, printed on the front side of the LUKOIL Club physical card and available in the user account in the LUKOIL Club app.
Card - a plastic LUKOIL Club physical card with a magnet strip or a digital card, being the personal account of the participant in the LUKOIL Club Bulgaria mobile app (for Android, iOS и Huawei platforms).
LUKOIL Club mobile app - a software for the mobile app, designed and developed for smart phones and tablets to be used for participation in the Program. Each participant may, at any time and free of charge, register an account in the LUKOIL Club mobile app via a smart phone or a tablet.
The LUKOIL Club mobile app is property of the Organizer, is freely accessible and may be installed on smart phones and tablets by downloading it from Apple App Store, Google Play Store and/or Huawei App Gallery.
The installation and use of the Lukoil Club Bulgaria app requires access to the Internet on the participant's device (via mobile data connection, Wi-Fi or otherwise). The costs for Internet access are covered by the participant and depend on the contract between the participant and their Internet service provider.
In order to make the mobile app more functional, user-friendly and operable, the Organizer will develop new versions and make other changes in it.
The physical and digital cards participating in the Program are the following:
For avoidance of doubt, physical cards, other than the LUKOIL Club physical and digital cards imaged below, do not participate in the Program. Other cards issued by LUKOIL Bulgaria EOOD, such as corporate cards for extended payment, cards issued by partner banks, of the pension companies POAD, CCB-Sila, Saglasie Pension Insurance Company, fan club cards, co-branded cards, etc., are not part of the program.
The participation in the LUKOIL Club Program is personal and available to physical persons only. The participant in the LUKOIL Club Program purchases goods and services with immediate payment.
Card account (physical or digital) - information about the earned points in the card.
Points - the points in the LUKOIL Club card in compliance with these Rules have a value in BGN and may be used to pay for goods and services in the mini-markets of the petrol stations of the Organizer. The points may not be used for the purchase of fuels. Points are collected in the LUKOIL Club card of the participant during the Program. The value of the points is specified in BGN in compliance with the rules of the Program. At its discretion, the Organizer may change: The conditions to collect points and their number; the money value of the points; goods and services, which may be purchased with points; petrol stations participating in the Program, for which the customers/participants are informed on club.lukoil.bg . When the user account is deactivated in the mobile app, including when the participant does this, the points are deleted without a compensation from the Organizer. All changes are announced on club.lukoil.bg and in the mobile app Lukoil Club Bulgaria.
Loyalty program communication - information about the applicable discounts, the earned points, accumulation, use and period of validity of the points, special offers for purchase of fuels and goods, changes in the official rules of the loyalty program, etc.
Commercial notices - notices with information about current promotions, products and offers valid in the LUKOIL petrol stations.
1. CONDITIONS FOR PARTICIPATION IN THE LUKOIL CLUB PROGRAM
1.1.The participation in the Program is open to any physical person of legal age, who uses a physical or a digital LUKOIL Club card activated in their name to make purchases in the LUKOIL petrol stations. The Program is also open to cards that are already issued but not yet activated in the name of the participant. Participants using non-registered cards, may not benefit from the special proposal, participation in promotions and other similar activities.
1.2.Customers using their mobile app account for purchases in the Lukoil chain may use special opportunities, provided by the Organizer to such participants only, such as participation in promotions, special offers, etc. The user of a physical card may register at any time their account in the mobile app free of charge and may benefit from the special opportunities.
1.3.Purchasing fuels at LUKOIL petrol stations with a physical or a digital LUKOIL Club card grants the participant discounts from the fuel prices and/or other promotional conditions. The specific discounts/promotional conditions are determined unilaterally by LUKOIL, are subject to change at any time and are announced in an appropriate way at the relevant petrol stations, on club.lukoil.bg and in the mobile app. Currently, the base discounts from the fuel prices are: BGN 0.05 per liter of light fuels, BGN 0.03 per liter of LPG (propane-butane)/kg of methane, BGN 0.05 per liter of premium (ECTO) fuels. LUKOIL reserves the right to grant preferential discounts to some groups of its customers.
1.4.When purchasing fuels in the LUKOIL petrol stations with a physical or a digital LUKOIL Club card the points are added depending on the liters of filled fuel (and kg of methane), as follows:
1.4.1.7 points per liter of top class of LUKOIL fuel (ECTO 100, ECTO Diesel, ECTO 95)
1.4.2.3 points per liter of standard LUKOIL fuel (A95H and Super Diesel)
1.4.3.2 points per liter LPG (propane-butane)/ kg of methane
Examples:
A) When 10.45 liters of Super Diesel are purchased with a LUKOIL Club card, the points are earned as follows: 10 liters x 3 points/liter = 30 points.
B) When 10.97 liters of Super Diesel are purchased with a LUKOIL Club card, the points are earned as follows: 11 liters x 3 points/liter = 33 points.
1.5. For purchases of goods with a physical or a digital LUKOIL Club card in the mini markets in the LUKOIL petrol stations (except for lottery tickets, vignettes and tobacco products), the participant receives 1 point for every BGN 2, spent in a single purchase with a single cash receipt.
Example:
When purchasing goods that are eligible for points with a LUKOIL Club card for spent BGN 10, the customer receives 5 points and for spent BGN 7.50 - 3 points.
1.6.The organizer grants additional points depending on the engagement of the participants in the LUKOIL Club Program, depending on the reached tier within a calendar month. The points for the expired month are credited to the account of the participant by the 5th day of the next month. The LUKOIL Club Program has four tiers - Bronze, Silver, Gold and Premium. Advancing from one tier to the next depends on the number of purchases/transactions with the relevant LUKOIL Club card within a calendar month, use of the digital card in the mobile app for purchases, reviews via the mobile app, purchase of hot drinks. The tiers and the relevant points awarded for them are as follows:
Bronze: Within a calendar month the participant makes only one purchase with a physical or a digital LUKOIL Club card. The Bronze participant receives no points for the expired month.
Silver: Within the calendar month the participant makes at least two purchases with a digital LUKOIL Club card, at least one of which is a purchase of a hot drink/coffee. The Silver participant receives 50 pointsfor the transactions in the expired month.
Gold: Within the calendar month the participant makes at least ten purchases with a digital LUKOIL Club card, at least one of which is a purchase of a hot drink/coffee. Moreover, the participant posts from their account in the mobile app at least one review for a visit to a LUKOIL petrol station. The Gold participant receives 200 pointsfor the transactions in the expired month.
Premium: Within the calendar month the participant makes at least fifteen purchases with a digital LUKOIL Club card, at least one of which is a purchase of a hot drink/coffee. Moreover, the participant posts from their account in the mobile app at least one review for a visit to a LUKOIL petrol station. The Premium participant receives 500 pointsfor the transactions in the expired month.
1.6.1.All types of coffee beverages (hereinafter referred to as "coffee beverages") offered at LUKOIL gas stations, including: Coffee, Decaffeinated coffee, Cappuccino, Decaffeinated cappuccino, Coffee dose, Cappuccino dose, Nescafe instant coffee, Decaffeinated coffee with condensed milk, Coffee with condensed milk, Double espresso, Double decaffeinated espresso, Coffee with milk dose, Double coffee (2 doses), Coffee with milk, Decaffeinated coffee with milk, Cold fredo espresso, Mochacino, Milk with Nescafe, Nescafe 3 in 1, Black Frappe, White Frappe, Flat White/ latte espresso, Cold fredo cappuccino, Latte and cappuccino with different flavors, Milk with nes coffee.
1.7.At its discretion the Organizer may award additional points on certain occasions, such as: First fuel purchase by a Participant within the Program or if a Participant successfully invites another Participant and others, provided that at any time the exact number of points on such special occasions, applicable at a given time, are announced by the Organizer via the account of the participant in the LUKOIL Club mobile app.
1.8.At its discretion, the Organizer may at any time exclude or add days and hours when additional points are awarded and/or discounts are granted (and/or other promotional conditions) for the purchase of fuels and goods; determine petrol stations at which certain promotional conditions are not applied and petrol stations where more points or greater discounts than the regular are awarded; or determine other promotional prices and/or conditions to use the card, for which the customers will be notified on club.lukoil.bg and in their accounts in the LUKOIL Club mobile app.
1.9.A LUKOIL Club card (physical and/or digital) may not be used more than two times at the same petrol station for the purchase of fuels within 12 hours from the first fuel purchase transaction.
1.10.All LUKOIL petrol stations are included in the Program. When the Program is inactive at one and/or several LUKOIL petrol stations, this information is announced by such petrol stations on special information boards immediately to the petrol pumps and is explicitly published on club.lukoil.bg.
1.11.The participants may check the number of the earned, accumulated, used or deleted points in any petrol station, which is part of the Program, on the issued cash receipt or in their personal account in the LUKOIL Club mobile app.
2.TERM OF THE CONDITIONS OF THE PROGRAM
2.1.The Program is active from 01 February 2025 until 31 December 2026 (inclusive). The specific pricing/promotional conditions of the Program are announced by Lukoil and published on club.lukoil.bg and in the LUKOIL Club mobile app.
2.2.The Organizer may amend, limit or extend these conditions of the Program at its discretion, of which the customers/participants will be immediately notified on club.lukoil.bg or in the LUKOIL Club mobile app.
2.3.The Organizer reserves the right to determine a new period of validity and/or terminate the Program, of which the participants will be immediately notified on club.lukoil.bg or in the LUKOIL Club mobile app.
2.4.The amendments/new conditions/termination of the Program are effective from the date specified by the Organizer.
3. AWARD AND USE OF POINTS
3.1.1 (one) point is equal to BGN 0.01 (1 stotinka) with VAT. The value of the point or amount of points awarded for a purchase may be unilaterally changed by the Organizer, of which the customers/participants will be notified on club.lukoil.bg or in the LUKOIL Club mobile app. In case of change of the value of the points, such change applies only with regard to points awarded after the date of the change and does not affect the value of the points awarded in the account of the participant prior the date of the change.
3.2.The points may be used by the Participants in the Program to purchase goods determined by LUKOIL in the mini markets of the LUKOIL petrol stations. Points cannot be used to purchase fuels. Points cannot be used to purchase lottery tickets and vignette stickers. The amount of the used points is deducted from the price of the relevant purchase.
3.3.Points cannot be exchanged for their monetary value.
3.4.Points are not a universal method of payment and may be used by the participant only and solely to purchase certain LUKOIL products (except for fuels, lottery tickets and vignettes) and services in the chain of the Organizer, in compliance with the conditions of this Program. If the Participant wants to use points for the payment, the Participant must contact the cashier of the petrol station. Points may be used only at the request and with the consent of the Participant.
3.5.The number of the points collected by a Participant in the Program (including points from the current purchase) are shown on the cash receipt, on the customer display in the cash area of the petrol station at the time of each purchase, as well as in the personal account in the LUKOIL Club mobile app. The points associated with a specific purchase are reflected/updated in the account of the customer in the mobile app or in its account on club.lukoil.bg within 24 hours.
3.6.The points earned by the participant during the current year are valid and may be used by 31 December in the following year and after this period any unused points are deleted without compensation.
3.7.The points earned earliest in time are used for payments of goods/services in the LUKOIL petrol stations.
3.8.A customer may use up to two trusted mobile devices (mobile phone/tablet), with SMS confirmation, to use points for the purchase of goods/services at LUKOIL petrol stations via the LUKOIL Club app. If a customer is using the LUKOIL Club app on another device, which is not confirmed as trusted, the customer may benefit from the current discount and collect points but may not redeem points to purchase goods/services.
3.9.At its discretion, the Organizer may hold additional short-term campaigns/promotions for additional points, independently of and simultaneously with the points under the Program. These points will be used under the conditions of this Program, unless there are specific rules that are announced additionally.
3.10.The Organizer reserves the right to change the range of offered products for which points are awarded.
3.11.In case of issues related to the accurate awarding of points, the Participant may file a claim with the Organizer on club@lukoil.bg , stating their name and surname, number of club card and attaching a copy of the cash receipt with the awarded points. By filing a claim as provided in the previous sentence, the Participant gives its consent to receive a reply to the e-mail address from which the claim is sent.
3.12.In case of technical impossibility to award and/or grant points, earned by the participant due to reasons that are beyond the reasonable control of the Organizer (interruption of the Internet connection, technical failure of the IT service provider securing the operation of the Program), the Organizer restores the operation of the Program and the use of the earned points as soon as possible.
3.13.The Organizer may change at its discretion the list of the offered goods, which are eligible for purchase with points.
3.14.In case of return of goods as provided by the law, the points used for the purchase are refunded to the Card of the Participant. The Organizer of the Program reserves its right to refuse the awarding to or use of points by a Participant at a petrol station when there is a technical failure at the time of purchase (no connection, etc.). The Participant may use the earned points in any petrol station that is part of the Program.
3.15.In case of loss or theft of the Card and in order to prevent use of points not authorized by the Participant, the Participant must contact the Hot Line 0800 20 220 and report the loss or theft of their card to the Organizer. After blocking and cancellation of the lost/stolen LUKOIL Club card by the Organizer, the Participant may register a new LUKOIL Club card, as provided by the terms and conditions for card registration and activation, in order to use the points in the blocked card. The points awarded to the blocked card are restored to the new card of the Participant.
3.16.LUKOIL Bulgaria EOOD is not responsible for any authorized transactions with the LUKOIL Club card, if such card is lost/stolen or used by anyone, but this has not been reported by the Participant (cardholder), as a result of which the card has not been blocked.
4. DEACTIVATION AND TERMINATION OF THE REGISTRATION IN THE LUKOIL CLUB PROGRAM
4.1. A Participant may withdraw from the Program free of charge at any time, using the LUKOIL Club app, Delete Account function, to deactivate the registration in the LUKOIL Club Program. Each Participant may withdraw from the Program with a notice to club@lukoil.bg . When deactivating a physical or a digital card, the membership in the Program and the account of the Participant are cancelled automatically from the date of cancellation of the registration (including the possibility to use coupons, LUKOIL points or other benefits, earned with the LUKOIL card). An account may not be restored after its deactivation.
4.2. Withdrawal from the Program includes refusal from all benefits of the Program with immediate effect.
4.3. A Participant who wants to withdraw from the Program understands and agrees that the request will result in deactivation of their profile in the LUKOIL Club app and their physical or digital LUKOIL Card, as well as in loss of earned but unused points and other benefits in the account.
4.4. The organizer may deactivate the account of the Participant in the following cases (including, but not limited to):
4.4.1. The Participant has not used the LUKOIL Club app more than twenty-four (24) months (no transactions with the physical or digital LUKOIL card);
4.4.2. The Information entered by the Participant during the registration is incorrect;
4.4.3. The Participant has violated their obligation under the Terms and Conditions of Use of the LUKOIL Club app.
4.4.4. In case of fraud.
4.5. The Organizer does not provide the Participants with compensation for the earned benefits that the Participants would lose with the deactivation of the registration in the LUKOIL Club app and withdrawal from the Program (such as earned LUKOIL points, coupons, vouchers, unused special offers and proposals, etc., earned in the course of the Program and from the use of the LUKOIL Club app).
4.6. In all cases of card deactivation due to whatever reasons, the Organizer will delete and anonymize the account of the Participant and will delete their personal data.
5. POINTS EARNED IN VIOLATIONOF THE RULES
5.1. The organizer deems that the following actions violate the Rules:
5.1.1. Purchase and/or sale and/or trade, including attempted, with points against money or other financial benefits.
5.1.2. Incorrect or false data in the Program registration form.
5.1.3. Use of a physical or a digital LUKOIL card of another Participant in the Program.
5.1.4. Habitual use by a Participant of a physical or a digital LUKOIL card for third parties’ purchases.
5.2. In the above cases the Organizer may cancel the used card and fully exclude the Participant from the Program.
5.3. The Organizer reserves the right to store the personal data of the digital card user, blocked by the Organizer due to reported lost/stolen mobile phone/tablet for a period of 24 months, so as to restore the rights of the account holder. After expiry of this period, if the rights of the account holder are not restored, the card is deactivated and the personal data of the Participant are deleted.
5.4. When use of points earned in a way that is not compatible with these Rules is established, the Organizer may file a claim in court against the relevant cardholder or user.
6. RIGHTS AND OBLIGATIONS OF THE ORGANIZER
6.1. The Organizer holds exclusive rights to the management of the Program and its operation. The Organizer may amend and supplement the list of the petrol stations participating in the Program.
6.2.At its discretion and at any time, the Organizer may terminate the Program at one or all of its stations or introduce changes in the conditions of the Program (rules to award points; equivalence of the points awarded to the card for purchases; inclusion or exclusion of goods and services; determination of special prices, change of applicable discounts, etc.), and shall notify the Participants in the Program on club.lukoil.bg and in the mobile app. In connection with the above, the Organizer does not compensate the Participants in the Program, including in case of unilateral cancellation of collected points not used by the Participant.
6.3. The Organizer reserves its right to answer in writing to the Participant regarding disputes within 30 days from the date of inquiry of the participant via the Hot line or the e-mail address of the Organizer.
6.4. For the purpose of provision of services under the Program, the Organizer may engage third parties, subject to compliance with the rules of the Program and confidentiality requirement.
6.5. The Organizer shall keep strict control of the awarding and use of points earned in the Program.
7.PROTECTION OF THE PERSONAL DATA OF THE PARTICIPANTS
7.1.The Program Organizer is a personal data controller within the meaning of the Personal Data Protection Act and Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 (GDPR). The personal data of the Participants in the program are processed in compliance with the said regulations and these Rules.
7.2. As a data controller, the Organizer provides for the necessary organizational and technical measures for protection of the personal data, provided by the Participants.
7.3.The Organizer may provide personal data of Participants in the Program to third parties only in the hypotheses specified in these Rules and with the consent of the Participant or subject to another valid legal justification within the meaning of the Personal Data Protection Act and Regulation (EU) 2016/679.
8. GENERAL PROVISIONS
8.1. Any physical and or digital LUKOIL Club card is property of LUKOIL. The Participants in the Program are users of the relevant card. The Participants shall use the card only in compliance with these rules and the other publicly announced conditions of use.
8.2. The LUKOIL Club card may not be assigned to other people and may not be sold, traded, offered/transferred in whatever form. The Participant in the Program is the only person who may use the card. If the Organizer detects a violation of this condition or suspects a violation of another condition of the Program, the Organizer may immediately deactivate the suspicious card without compensation.
8.3. These Official rules are accessible in the Internet on club.lukoil.bg and in the LUKOIL petrol stations for the duration of the Program. More information is available through the Contact form on the website of the Program or by e-mail on club@lukoil.bg .
За да намери Вашата локация, моля позволете на приложението достъп до местоположението ви.